Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen Het is momenteel Zo 24 Jun 2018, 14:24

Reageren op dit onderwerp  [ 16 berichten ] 
 Laat je stem horen 

Het spijt ons,

De overige 15 reacties kunt u niet zien.

U moet een geregistreerd gebruiker zijn en/of aangemeld zijn om de rest te kunnen zien.

Registreren of Aanmelden
Auteur Bericht

Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Reageer met citaat
Bericht Laat je stem horen
Beste (oud)collega's,

Jarenlang heb ik met alle eerlijkheid en trots onze krijgsmacht gediend, als lid van een elite-eenheid heb ik het altijd als mijn plicht gezien om onze samenleving te beschermen tegen dreigende invloeden van buitenaf. Ik, en velen met mij, voelen zich verantwoordelijk voor de toekomst van onze kinderen zodat ook zij in vrede en veiligheid mogen leven. Helaas word hun toekomst steeds meer bedreigt door kwade invloeden van buitenaf. Iedereen die het nieuws volgt weet als geen ander wat ik bedoel. Ik maak me hier grote zorgen over en hopelijk u ook. Wat mij het meest zorgen baart is dat de gevestigde orde niet wil inzien in wat voor chaos zij ons land leiden. Daarom heb ik besloten om een website op te richten met als doel het verenigen van defensie- en justitiepersoneel zodat er een tegengeluid afgegeven kan worden tegen het huidige beleid, want als er iemand invloed kan uitvoeren zijn wij dat wel. Ik wil u daarom graag uitnodigen om onze website te bezoeken zodat u beter geïnformeerd wordt over onze doelstellingen.

http://valkyries.nl/de-spelregels-van-d ... ng-deel-1/

Zo 07 Aug 2016, 22:37
Meld dit bericht
Profiel Privébericht versturen E-mail
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 16 berichten ]