Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen Het is momenteel Ma 18 Jun 2018, 17:24

Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Carol de Leeuw 

Het spijt ons,

U heeft geen toegang tot de andere reactie.

U moet een geregistreerd gebruiker zijn en/of aangemeld zijn om de rest te kunnen zien.

Registreren of Aanmelden
Auteur Bericht
Beheerder
Beheerder

Has thanked: 4 times
Been thanked: 1209 times
National Flag: Netherlands
Reageer met citaat
Bericht Carol de Leeuw
Afbeelding

Beste besturen,

Na aanleiding van een melding aan ons fonds SSF COM wil Ik wil het navolgende ook, met toestemming van de betrokkene, onder uw aandacht brengen.

Kort samengevat:

In Maarssen woont oud-marinier Carol de Leeuw. Carol is een telg uit een Mariniersfamilie. Nu blijkt dat Carol zeer ernstig ziek is en in Nederland is uitbehandeld. In Duitsland is er WEL een mogelijkheid tot verdere behandeling. Carol is in Maarssen een bekend sportfiguur en men is daar al een crowdfunding gestart met als resultaat tot heden € 8.000,-. Wij hebben als SSF COM een bijdrage gestort maar “ze” zijn er nog niet.

Met hun toestemming om dit binnen Korpssites te delen, verzoek ik jullie te bezien om deze ook in de Ziekenboeg en L&L afdeling COM Utrecht op te nemen.

Voor verdere informatie zie: http://www.samensterkvoordeleeuw.nl

Zoals bekend acteren wij als SSF COM op geen enkele wijze op Facebook of andere social media. Mijn verzoek aan jullie is dit binnen jullie eigen netwerk te verspreiden en daar waar mogelijk persoonlijke aandacht aan te besteden. Hopelijk genereert het extra donaties voor zijn behandeling.

Ik heb u allen aangeschreven daar er in dit soort trieste gevallen mogelijke onderlinge geschillen geen rol mogen spelen, maar het belang van de betrokkene voor op staat.

Dank in ieder geval voor het lezen en hopelijk genereert deze gezamenlijke actie in extra donaties voor zijn behandeling.

Met Korpsgroet,

Ruud Zwart

Wo 28 Mrt 2018, 18:45
Meld dit bericht

These users thanked the author Mariniers Ziekenboeg - LL for the post: Snuf
  Rating: 14.29%
Profiel Privébericht versturen E-mail
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 2 berichten ]