Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen Het is momenteel Di 16 Okt 2018, 21:34

Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Het gesprek met Hans Hillen - Insigne de Punt en de School 

Het spijt ons,

De overige 2 reacties kunt u niet zien.

U moet een geregistreerd gebruiker zijn en/of aangemeld zijn om de rest te kunnen zien.

Registreren of Aanmelden
Auteur Bericht
Beheerder
Beheerder

Has thanked: 691 times
Been thanked: 1629 times
National Flag: Netherlands
Reageer met citaat
Bericht Het gesprek met Hans Hillen - Insigne de Punt en de School
Afbeelding

Hier in gesprek met Hans Hillen (oud minister van defensie) het gesprek ging over de Punt en de School.
Ik begon mij gesprek met de woorden wij voelen ons verraden het ging over de Insigne die de mariniers zouden krijgen voor de inzet bij de Punt en de School, zijn opvolger Hennis heeft dat toen terug gedraaid en heeft toen een ieder die wat te maken had met de Punt of de School de Veteranen status toe gekend, moest je het wel zelf aanvragen, ik heb Hans Hillen duidelijk gemaakt dat ik dat heb geweigerd om dat allen die een bijrol hadden dus ook de militairen die een paar dagen in de kazerne in Assen broodjes hebben lopen smeren ook de V status kregen in totaal 1200 defensie medewerkers konden de V status aanvragen.
Hans Hillen heeft mij duidelijk een uitleg gegeven en hij is persoonlijk in Assen geweest en een gesprek gehad met de Molukkers het was een moeilijk gesprek maar Hillen was overeen gekomen met de Molukkers dat wij mariniers de Insigne zouden krijgen. Hennis is onder druk van een paar kopstukken KL en KLU weer gaan praten heeft toen een delegatie uit de defensie top naar Assen gestuurd waren alleen van de KL en KLU was geen Marinier bij en deze Schaduw verraders van de KL en KLU hebben met Hennis samen de Veteranen status toe gekend en de Insigne die door Hans Hillen was beloofd ingetrokken.
Het was een zeer goed gesprek en kan zeggen Hans Hillen is echt gecharmeerd van de Mariniers hij heeft mij een paar verhalen verteld over de inzet van de MARSOF afgelopen jaren dit wel onder vier ogen want er zijn operaties geweest die nooit bekent zijn gemaakt of zijn uitgelekt in de media.
Ik heb Hans Hillen dan ook bedankt voorzijn heldere uitleg toen ik hem een hand gaf zeg ik tegen hem zeg maar tegen jouw vrienden in Den Haag dat het niet om mij gaat maar om ons Mariniers zelf zit ik niet te wachten op een speldje want die heb ik er al genoeg, Hans Hillen moest wel even glimlachen.
Door op de Slagroeier – QPO Rinus

Wo 03 Okt 2018, 09:45
Meld dit bericht

These users thanked the author Rinus for the post (total 5): eoosteromAndré JansFusil Automatique LourdSnuf25377
  Rating: 71.43%
Profiel Privébericht versturen E-mail WWW
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 3 berichten ]