Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen Het is momenteel Za 18 Nov 2017, 20:36

Reageren op dit onderwerp  [ 19 berichten ] 
 Korps of studie? 

Het spijt ons,

De overige 18 reacties kunt u niet zien.

U moet een geregistreerd gebruiker zijn en/of aangemeld zijn om de rest te kunnen zien.

Registreren of Aanmelden
Auteur Bericht

Has thanked: 0 time
Been thanked: 4 times
National Flag: Netherlands
Reageer met citaat
Bericht Korps of studie?
Hallo allemaal,

Allereerst zal ik me even voorstellen. Ik ben William en ben 24 jaar oud. Ik volg dit forum al een tijdje en ik heb al veel tips en mooie verhalen mogen lezen. Dit is echt een topforum!

Mijn verhaal:
Ik ben in 2013 begonnen aan de EVO en een paar weken later ben ik ermee gestopt vanwege blessures aan beide scheenbenen. Ik had mezelf overtraind en in de eerste week voor de opkomst niet geluisterd naar mijn leraar (oud-kikvorsman). Dus ben ik nog in die laatste week voor de opkomst gaan hardlopen en speedmarsen etc. Maar dit is mij duur komen te staan. Uiteindelijk zoveel last gekregen van mijn benen dat ik niet meer goed functioneerde, ik heb toen vanuit de blessure klas ontslag genomen. Dit achtervolgt mij nog tot op de dag van vandaag. Ik heb er zoveel spijt van en ik kan het maar niet loslaten...

Ik ben toen terug naar school gegaan en inmiddels heb ik nu bijna mijn MBO niveau 4 Transport & Logistiek diploma op zak. Ik ga in september starten aan de studie HBO Werktuigbouwkunde. Ik wil dus mijn propedeuse halen en daarlangs gaan trainen voor de fitheidstest en MAST. Mocht ik het niet halen dan kan ik mijn studie altijd voortzetten want ik heb dan immers mijn propedeuse al gehaald.

De maximale leeftijd is 26 jaar en 11 maanden voor manschappen. Ik ben nog niet te oud om te solliciteren dan.

Zo dit wilde ik even kwijt.

Wat is jullie visie hierop?

Groet,

William

Wo 01 Mrt 2017, 23:52
Meld dit bericht

These users thanked the author william92 for the post: Snuf
  Rating: 14.29%
Profiel Privébericht versturen E-mail
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 19 berichten ]