Switch to full style
Plaats een reactie

Re: quiz op het forum

Zo 19 Nov 2017, 14:10

Dat is de “ Muur van Mussert “. Filmpje zit goed in elkaar. Het waren er wel veel, ook vrouwen en meisjes. Greetz. Snuf.

Zo 19 Nov 2017, 14:24

Snuf MUUR van Mussert is juist a1dh

Misschien wordt een plaatje ergens anders op het forum nu ook duidelijker :mrgreen:

Zo 19 Nov 2017, 14:32

Tegen die muur had men hem terecht moeten stellen, niet op de Waalsdorpervlakte en tegelijkertijd met Geelkerken, Rost van Tonningen, d'Ansembourg en nog wat van dat gespuis. :mrgreen:

Afbeelding

Groet Jo

Zo 19 Nov 2017, 14:34

Ja, Martien, ik herken het eentonige metselwerk. Greetz. Snuf.

Za 25 Nov 2017, 18:27

Is de stroom uitgevallen in de lichtstad ?
We wachten op een verlichte vraag :)

Za 25 Nov 2017, 22:01

Voutje, Martien. Nieuwe vraag: Wat was een ontwerpfoutje bij het geweer van 7,62 mm, s-aut, Garand, M1 ? Greetz. Snuf.

Za 25 Nov 2017, 22:50

Ik was al uitgelogd. Terwijl ik een blok hout op het vuur leg...Uréka. De Garand M1 was moeilijk te herladen als de clip maar gedeeltelijk leeg was. Pas na 8 schoten hoorde je de "ping", werden de clipdelen uitgeworpen, bleef het wapen openstaan en kon je een nieuwe clip inbrengen. Ik heb de M1 niet meer operationeel meegemaakt.

Groet Jo

Zo 26 Nov 2017, 11:44

Het antwoord is correct, Jo. Je kon de M1 niet bijladen. De karabijn heeft vervolgens een houder gekregen. Greetz. Snuf.

Zo 26 Nov 2017, 12:26

Snuf schreef:Het antwoord is correct, Jo. Je kon de M1 niet bijladen. De karabijn heeft vervolgens een houder gekregen. Greetz. Snuf.

Wat je in de civiele sector (K.S.V.R) allemaal kon opsteken. :eek:

Groet Jo

Zo 26 Nov 2017, 16:39

Is dat die op Kralingen, Jo ? Greetz. Snuf.
Plaats een reactie