Ben Marinier - Ben Oud Marinier - wil Marinier worden
Ben Marinier - Ben Oud Marinier - wil Marinier worden
Auteur |
Bericht |
john
Marinier
Geregistreerd: Zo 14 Nov 2010, 01:38 Berichten: 1286 Has thanked: 0 time Been thanked: 423 times National Flag:
|
 Re: Ben Marinier - Ben Oud Marinier - wil Marinier worden
Ben blij dat ik een vak heb geleerd... BIvak....!!
_________________ Marine Veteran.... The few the proud....!! OSU
|
Ma 25 Feb 2013, 23:54 |
|
 |
Snuf
Marinier Commando
Geregistreerd: Zo 14 Nov 2010, 01:18 Berichten: 14300 Has thanked: 4988 times Been thanked: 659 times National Flag:
|
 Greetz. Snuf.
|
Di 26 Feb 2013, 00:10 |
|
 |
john
Marinier
Geregistreerd: Zo 14 Nov 2010, 01:38 Berichten: 1286 Has thanked: 0 time Been thanked: 423 times National Flag:
|
Eens Marinier, altijd Marinier
Jij bent toch ex-marinier? Ex, ex? Correctie oud-marinier. Immers eens marinier altijd marinier. Ex is geweest en verleden tijd. Oud is weliswaar verleden tijd, maar nog steeds aanwezig. Noem het korpsgeest. Het is iets wat onder alle mariniers leeft. Op moment dat je voorgoed die poort uitwandelt ..... ben en blijf je toch marinier. (ps.., gevonden in mijn plunjezak marns 1>>>)
_________________ Marine Veteran.... The few the proud....!! OSU
|
Di 26 Feb 2013, 12:32 |
|
 |
Paradijsvogel
Marinier
Geregistreerd: Za 06 Okt 2012, 18:01 Berichten: 68 Has thanked: 30 times Been thanked: 13 times National Flag:
|
Ben oud marinier, Once a Marine, Always a Marine. QPO 
|
Wo 03 Apr 2013, 18:23 |
|
 |
Richard253
Marinier
Geregistreerd: Ma 25 Mrt 2013, 20:50 Berichten: 357 Has thanked: 0 time Been thanked: 1 time
|
Ben oud marinier, oud marineman en veteraan maar vooral nu een NuKuBu 
|
Wo 03 Apr 2013, 18:55 |
|
 |
sjipke
|
Ben oud-marinier!!! Na mijn basisopleiding (en verdere avonturen binnen het korps) begon het echte afzien pas in januari 1974. Opdat moment trad voor mij een nieuwe commandant aan, eentje die pas echt wist wat afknijpen was. Zelfs zonder kennis te hebben genomen van de docu "de uitverkorenen" had deze commandant precies het nodige in huis om mij te 'harden' en gereed te maken voor de maatschappij. Ik had niet verwacht dat ik ook nu, na veertig jaar, zou zeggen "het is het allemaal meer dan waard geweest!!" Van oud Marinier, naar liefhebbende echtgenoot, beide een zwaar traject maar beide de pijn en het lijden meer dan waard geweest. Mijn liefde voor beide vullen elkaar feilloos aan. Met recht dus "Qua Patet Orbis" 
|
Wo 01 Mei 2013, 08:03 |
|
 |
Richard253
Marinier
Geregistreerd: Ma 25 Mrt 2013, 20:50 Berichten: 357 Has thanked: 0 time Been thanked: 1 time
|
ben je ook op bivak geweest dan Paul 
|
Wo 01 Mei 2013, 08:29 |
|
 |
Garand M1
|
Sjipke, wie was die cdt. die zo goed kon afknijpen? Dick
|
Wo 01 Mei 2013, 08:34 |
|
 |
Paul Joosten
|
Richard253 schreef: ben je ook op bivak geweest dan Paul  Jazeker, maar dan voor mijn lol, met Scouting.
|
Wo 01 Mei 2013, 08:57 |
|
 |
sjipke
|
Garand M1 schreef: Sjipke, wie was die cdt. die zo goed kon afknijpen? Dick Eerste Luitenant Schuinmarcheerder 
|
Wo 01 Mei 2013, 09:44 |
|
 |
|