Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen Het is momenteel Di 25 Sep 2018, 09:10

Reageren op dit onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Qua Patet Orbis Semper Fidelis Fonds > Is niet Onrechtmatig 
Auteur Bericht
Marinier
Marinier

Has thanked: 0 time
Been thanked: 190 times
National Flag: Netherlands
Reageer met citaat
Bericht Re: Qua Patet Orbis Semper Fidelis Fonds > Is niet Onrechtma
Beste Bert,

los van het juridische, we hebben toch nog wel enig moraal in ons lijf. Dick Dooms heeft het een en ander overgenomen en goed voortgezet. Maar om nu Rinus bij de maten te beschuldigingen en zwart te maken, kan niet. De communicatie is duidelijk ( zie de nodige berichten ) en hij heeft van fonds formeel een stichting gemaakt. Dit al toen hij nog actief was op dit forum.

Di 16 Aug 2016, 21:33
Meld dit bericht

These users thanked the author Andre Groot for the post: Snuf
  Rating: 14.29%
Profiel Privébericht versturen E-mail
Marinier Commando
Marinier Commando

Has thanked: 301 times
Been thanked: 137 times
Reageer met citaat
zo makkelijk is het idd.
gr. Jip :mrgreen:

Wo 17 Aug 2016, 08:39
Meld dit bericht
Beheerder
Beheerder

Has thanked: 1047 times
Been thanked: 1983 times
Reageer met citaat
Andre Groot schreef:
De communicatie is duidelijk ( zie de nodige berichten ) en hij heeft van fonds formeel een stichting gemaakt. Dit al toen hij nog actief was op dit forum.

en dat is net in een tijd gebeurd dat de beheerder wel andere zaken aan zijn hoofd had ,dit is op zijn zacht,s gezegd niet netjes.

Wo 17 Aug 2016, 08:51
Meld dit bericht
Beheerder
Beheerder

Has thanked: 681 times
Been thanked: 1601 times
Reageer met citaat
Dit in de Ziekenboeg van de Stichting Qua Patet Orbis Semper Fidelis Fonds (DD)

Ha Rinus..... Ik las tot mijn verbazing nog een stukje van Piet Jansen.....in Mariniers Ziekenboeg....: Lieve leden van onze Ziekenboeg, dit klinkt mogelijk wat arrogant. Maar via kanalen van derden heb ik vernomen dat soms per abuis geld overgemaakt wordt op die andere ziekenboeg die waarschijnlijk onbewust hetzelfde logo gebruikt. Ik vraag u bij deze goed op te letten bij het overmaken het juiste rekeningnummer in te vullen.

Beste Piet, het doet absoluut niets af aan de schoonheid van dit forum als man en paard genoemd worden. De kans dat je er hier af gegooid wordt als je zegt waar het op staat is nu eenmaal veel kleiner. Die andere 'ziekenboeg' is die van Rinus Isken op het korps mariniers forum.nl Dat er strubbelingen zijn geweest is zo.langzamerhand genoeg over bekend en het voegt niets toe om dat weer allemaal op te halen. Wat het echter allemaal wat vervelender maakt is dat Rinus Isken op het forum mede de naam van de stichting, onrechtmatig, gebruikt om donateurs op te roepen om geld over te maken op een rekeningnummer dat niet bij de stichting hoort, maar dat kennelijk aan zijn naam is gekoppeld. Los van het feit dat het gewoon moreel verwerpelijk is om middelen in te zamelen op basis van valse voorwendsels, kan het ook juridisch niet zo zijn dat je onrechtmatig de naam van de stichting gebruikt voor andere doeleinden. De tweede naam is Gerard Paus , Gerard heeft om hem moverende reden welke niet geheel duidelijk zijn, gemeend een Facebook pagina te openen onder de naam van de stichting. Ook dit is onrechtmatig gebruik van de naam van de stichting en zaait verwarring en Schaad uiteindelijk de goede naam van de stichting en zijn bestuursleden. Jammer dat het allemaal zo gelopen is, ik denk dat het het beste zou zijn als zowel Rinus als Gerard zouden beseffen dat ze op deze wijze meer kwaad doen dan dat ze op een.positieve manier een bijdrage leveren aan de hulp die door beide geboden kan worden aan de mensen om wie het uiteindelijk allemaal draait! (Rob Barlage)....

Ik heb Rob Barlage vewrwijderd om dat hij persoonlijk bleef aanvallen met mail,s en om dat hij wil uit maken wat ik wel of niet als beheerder zou moeten doen, hij bleef volharden met uitlatingen leugens en beschuldigen, zoals hierboven ook weer Beschuldigingen en leugens.

Voor Rob Barlage heb ik onderstaande toegepast.
REISTRATIE & UITLEG
Door het bezoeken van “Korps Mariniers Forum”, gaat u automatisch akkoord met bepaalde voorwaarden. Kunt u niet akkoord gaan met deze voorwaarden, bezoek of gebruik “Korps Mariniers Forum” dan niet langer. Beheerder(s) en moderator(en) hebben het recht om de voorwaarden op ieder moment te wijzigen. De gebruikers zullen hiervan zoveel mogelijk op de hoogte worden gehouden. Het is echter aan te raden om zelf de voorwaarden regelmatig te controleren op wijzigingen. Kunt u niet akkoord gaan met deze wijzigingen, maak dan niet langer gebruik van “Korps Mariniers Forum”. Blijft u gebruik maken van “Korps Mariniers Forum”, dan gaat u automatisch akkoord met de wijzigingen.

U gaat akkoord met het volgende: Geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, dreigende, seksueel georiënteerde of anderzijds verwerpelijke berichten te plaatsen, die de van toepassing zijnde regels en/of wetten schenden die gelden voor jouw land, het land waar “Korps Mariniers Forum” is gehost of de internationale wetgeving. Het plaatsen van dergelijke berichten kan ertoe leiden dat u met onmiddellijke ingang en permanent wordt verbannen van dit forum. Tevens kan uw serviceprovider worden ingelicht. De IP-adressen van alle berichten worden opgeslagen om deze voorwaarden te kunnen waarborgen. U gaat ermee akkoord dat beheerder(s) en moderator(en) het recht hebben om onderwerpen te verwijderen te wijzigen te verplaatsen of te sluiten wanneer zij dit nodig achten. Als gebruiker gaat u ermee akkoord dat de informatie die u bij ons invoert wordt opgeslagen in een database. Hoewel deze informatie niet aan een derde partij zal worden verstrekt zonder uw toestemming, kunnen beheerder(s) en moderator(en) of phpBB niet verantwoordelijk worden gehouden voor een hackpoging die ertoe kan leiden dat de gegevens vrijkomen.

Wo 17 Aug 2016, 11:05
Meld dit bericht

These users thanked the author Rinus for the post (total 2): JIPSnuf
  Rating: 28.57%
Profiel Privébericht versturen E-mail WWW
Beheerder
Beheerder

Reageer met citaat
BertHoltes schreef:
Als het leven zo gemakkelijk was, dan zag de wereld er heel anders uit. Ik kom er later op terug, zal een stukje formuleren waaruit zal blijken dat er bij dit soort situaties altijd de nodige obstakels zijn en men niet zo maar iets kan concluderen.

Dit bericht is van Di 16 Aug 2016, 14:25 :?: :?: :?: wat is later :?: :?:

Za 10 Sep 2016, 23:31
Meld dit bericht
Marinier
Marinier

Has thanked: 0 time
Been thanked: 27 times
Reageer met citaat
Sorry Rinus,

Ik dacht dat met de gesprek van laatst de plooien waren /zijn gladgestreken.

Ik heb met Lucas en René afgesproken, nog voor het gesprek, dat ik vanwege de lieve vrede niet verder zou reageren.

Dus ik weet niet wat de extra toegevoegde waarde zal zijn om hier verder op te reageren.

Groeten Bert

Zo 11 Sep 2016, 02:50
Meld dit bericht
Beheerder
Beheerder

Reageer met citaat
Bert, prima maar ik of wij weten nu dat je wat hebt afgesproken met Lucas en René

Zo 11 Sep 2016, 10:15
Meld dit bericht

These users thanked the author Rinus for the post: Snuf

Has thanked: 1 time
Been thanked: 28 times
Reageer met citaat
Het blijft triest dat een korpsmakker Rinus die al zoveel geestelijke en lichamelijke ongemakken moet doorstaan dit nog durft aan te doen. Ik kan er met mijn virtuele pet niet bij. Rinus...sterkte en houd vol want: Al is de leugen nog zo snel....

Zo 18 Sep 2016, 00:31
Meld dit bericht

These users thanked the author sgt2015 for the post: Snuf
Profiel Privébericht versturen
Beheerder
Beheerder

Reageer met citaat
Opgeven is geen optie, dus ga ik door op de slagroeier. m3 vl2

Zo 18 Sep 2016, 11:21
Meld dit bericht

These users thanked the author Rinus for the post: Snuf
Marinier Commando
Marinier Commando

Has thanked: 5648 times
Been thanked: 714 times
Reageer met citaat
Pal noord, Rinus. vl2 Greetz. Snuf.

Zo 18 Sep 2016, 11:35
Meld dit bericht

These users thanked the author Snuf for the post: Rinus
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende