Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen Het is momenteel Ma 22 Okt 2018, 04:29



Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Wervingscampagne commando’s in de prijzen 

Het spijt ons,

De overige 2 reacties kunt u niet zien.

U moet een geregistreerd gebruiker zijn en/of aangemeld zijn om de rest te kunnen zien.


Registreren of Aanmelden
Auteur Bericht
Marinier
Marinier

Geregistreerd: Di 01 Nov 2011, 17:55
Berichten: 3317
Has thanked: 605 times
Been thanked: 714 times
National Flag: Netherlands
Reageer met citaat
Bericht Wervingscampagne commando’s in de prijzen
De wervingscampagne voor het Korps Commandotroepen (KCT) heeft gisteren een prestigieuze reclameprijs gewonnen, een zogenoemde SAN-Accent.

De campagne won in de categorie corporate/personeel tijdens de jaarlijkse prijsuitreiking van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN). De campagne is voor een belangrijk deel online gevoerd. De 4 video’s vertellen het verhaal van een missie vanuit het perspectief van de verschillende KCT-specialisten. Onder andere een sniper en een demolitiespecialist nemen de kijker mee. Die ervaart indringend welke beslissingen de elitesoldaten binnen fracties van seconden moeten nemen. Beslissingen op leven en dood die vragen om slimme strijders en niet om keiharde Rambo’s.

Spookverhalen
De campagne heeft gezorgd voor meer aanmeldingen voor de Kennismakingdagen van het korps. De special forces van de landmacht kunnen de toename goed gebruiken vanwege de stijgende vraag naar hun diensten. Daarnaast blijkt juist het heroïsche beeld rond het elitekorps een valkuil voor de werving. De spookverhalen rond de opleiding weerhouden veel mensen van een poging om commando te worden. De campagne was volgens campagnemanager Robbie Bax dus ook bedoeld om het beroepsbeeld bij te stellen.

Creativiteit en effectiviteit
Dit laatste is goed gelukt. De juryteams beoordelen namelijk op creativiteit en effectiviteit. De stichting wil de kennis en ervaring van adverteerders laten bijdragen aan het communicatievak. De SAN stelt hiervoor een jaarboek samen met de relevante reclamecampagnes van het afgelopen jaar. Aan de hand van deze selectie kiest de jury per categorie een winnaar. De juryleden zijn marketing- en communicatieprofessionals van adverteerders uit het Nederlandse bedrijfsleven. Andere winnaars waren Jumbo, NS en Telfort.


Afbeelding


Zo 31 Mei 2015, 17:44
Meld dit bericht

These users thanked the author ton1950 for the post: Snuf
  Rating: 14.29%
Profiel Privébericht versturen E-mail
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.

Vertaald door phpBBservice.nl.