Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen Het is momenteel Za 18 Nov 2017, 09:27

Reageren op dit onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 Perikelen bij de Mariniers Ziekenboeg 
Auteur Bericht
Marinier
Marinier

Has thanked: 0 time
Been thanked: 597 times
National Flag: Germany
Reageer met citaat
Bericht Re: Perikelen bij de Mariniers Ziekenboeg
Trrrrreffers tellen en nostalgisch afplakken! :mrgreen: (emmertje stijfsel-stickers zelf knippen)

Groet Jo

Do 06 Jul 2017, 13:23
Meld dit bericht
Profiel Privébericht versturen E-mail
Marinier
Marinier

Has thanked: 578 times
Been thanked: 1032 times
National Flag: Netherlands
Reageer met citaat
Afbeelding

Jammer :|

Do 06 Jul 2017, 13:33
Meld dit bericht
Marinier
Marinier

Been thanked: 155 times
Reageer met citaat
Alleen maar verliezers

Do 06 Jul 2017, 19:17
Meld dit bericht
Marinier
Marinier

Been thanked: 1 time
Reageer met citaat
Zo jammer dat er niet samen gewerkt kan worden, dan zouden we nog veel meer voor onze sobats kunnen organiseren. Maar ik blijf hopen.

Vr 07 Jul 2017, 00:46
Meld dit bericht
Marinier
Marinier

Been thanked: 1 time
Reageer met citaat
iggimakkiiggi schreef:
Ik stuurde de volgende berichten aan Jan Bomhof:
Ha jan, ik heb het volgende berichtje aan Dick gestuurd....

Dick , weet je zeker dat je me van onze ziekenboeg verwijderd houdt?

En....

Ha Jan.....
Sinds Dick (ondanks de capriolen die ik heb uitgehaald voor hem in de moeilijke tijd gedurende zijn conflict met het COM zeeland, waarbij ik hem bewijzen heb geleverd middels opnamen audio/video) mij niet wil antwoorden..... moet ik je het volgende meedelen betreffende de verkeerd begrepen berichten (wederom helaas) over de foto van marn v. Opijnen welke ik bezocht in in het MC Rotterdam ( waar ik totaal 49,- euro kosten aan heb gehad) en waarbij mevr v. Opijnen blij was met de foto met baret welke ik op de ziekenboeg heb gezet voor haar....aangezien ze zeer ongelukkig en gekrenkt was door de eerder door iemand anders gemaakte en geplaatste foto waarbij haar man met open mond en ontredderd te zien was.....
Ik in de dagen daarna het excuus kreeg van mevr. v. Opijnen over de texten die ik voor haar op de ziekenboeg heb gezet louter door haar eigen voortgangs berichten aan mij gericht over de ontwikkelingen haar man aangaande waarbij ze dacht dat "de ander" ze toevoegde op de ziekenboeg....(nogmaals ze heeft me haar excuus gemaskt voor haar vergissing jegens mij)....
Ik maak dan ook bezwaar dat texten als :
Eric schuldig heeft gemaakt kort geleden aan ernstige toestanden en daarom door het volledige bestuur eruit gezet .......rond gestuurd worden, gebaseerd op interpretaties die buiten de waarheid liggen.

Het volledige bestuur bestaat uit 1 persoon en dat is onmogelijk bij een stichting..... jijzelf hebt geen enkele bestuurlijke stem en de vrouw van Dick is geen onpartijdige deelnemer daarin.... het "driemans schap" zoals nu vermeld in het dagelijks bestuur is louter een mamagement op papier dus niet van veel waarde.

Ik overweeg dan ook een onderzoek naar de volledige bestuurlijke gang van zaken vwb het wel en wee van ONZE ziekenboeg aangezien het materie aangaat die voor mariniers is opgezet en geen streven naar modus van verkrijgen van lintjes etc.
Het feit dat mijn inzet voor ONZE jongens beloont wordt met laster en onwaarheden is nu een transport van Dick's eigen ervaringen..... ik ben van zins dit gegeven op andere manier aan de kaak te stellen dan zoals Dick destijds zijn case voor bereidde mbt de onredelijke behandeling van het COM zeeland, waarbij mijn inzet in grote lijnen hem de winst tov COM Nederland bezorgde.....
Ik verwacht voordien van Dick excuses en erkenning van zijn misstappen naar mijn persoon zodat mijn naam gezuiverd is en dan ook op de FB groep alszodanig in Dick's eigen woorden van kracht wordt voorzien.....

Ik vraag je deze text dan ook ongewijzigd aan Dick te doen toekomen en hem te verzekeren van mijn laatste poging om mariniers die steun nodig hebben via de Ziekenboeg te kunnen bezoeken ....in zijn plaats.... aangezien hijzelf minder mobiel is door gezondheids problemen.....

Ben benieuwd of het doorkomt bij zijne doorluchtige geesteszieke....

Hier een antwoord van Jan Bomhof van een antwoord wat hij kreeg van DD.....

Hieronder heb ik het bericht geplaatst dat door Dick is geschreven. Beste Eric,

Ik heb kennisgenomen van je, in mijn ogen, nogal overspannen reactie.
Ik heb je verschillende malen eerder meegedeeld dat het niet acceptabel is dat je bepaalde berichten, met een inhoud die wij niet vinden passen in onze ziekenboeg, hebt geplaatst en berichten vanuit onze Mariniers Ziekenboeg / Qua Patet Orbis Semper Fidelis Fonds overzet naar de mariniers ziekenboeg lief en leed.

Hierin ligt de essentie van je verwijdering van de Mariniers Ziekenboeg op facebook. Verder kan ik je vertellen dat wij als bestuur en ik als voorzitter, niet van plan zijn om publiekelijk met je in discussie te gaan over al die zaken die je erbij sleept.

Voor de duidelijkheid, het plaatsen van een bericht met foto van een patiënt zonder toestemming van de betrokkenen en het 1 op 1 doorzetten van berichten en daarmee de vertrouwelijkheid en dus onrechtmatig gebruik maken van berichten die thuis horen binnen onze Mariniers Ziekenboeg naar de mariniers ziekenboeg lief en leed achten wij onrechtmatig.

Met vriendelijke groet
Namens het voltallige bestuur,

Dick Dooms

Do 13 Jul 2017, 17:49
Meld dit bericht
Marinier Commando
Marinier Commando

Has thanked: 167 times
Been thanked: 711 times
Reageer met citaat
BELANGRIJK
Als je toevallig of per ongeluk een bericht van de Mariniers Ziekenboeg hier in de Mariniers Ziekenboeg Lief & Leed plaats dan bestaat de kans dat je verwijderd word uit de Mariniers Ziekenboeg.
Eric Ig had dit gedaan met goede bedoelingen alleen het bestuur van de mariniers ziekenboeg dat bestaat uit Dick Dooms en echtgenote en Jan Bomhof hebben daar een andere mening over.

:evil: :evil:

Do 13 Jul 2017, 18:23
Meld dit bericht

Has thanked: 128 times
Been thanked: 80 times
Reageer met citaat
Heb geen kennis van deze materie maar las net dat (een) Jan Bomhof 11 juli j.l. is overleden. Is dit de oud marinier? Kan iemand dit bevestigen?

Afbeelding

Edit: Dit is niet de Jan Bomhof, ex. SGTMARN uit Axel. Heb hem net on line gehad!

Do 13 Jul 2017, 19:03
Meld dit bericht
Marinier
Marinier

Been thanked: 155 times
Reageer met citaat
Wat vindt Dickie Dee erger, foto's zonder toestemming of berichten doorzetten naar " onze" ziekenboeg ? Hier wordt tot twee keer toe naar gememoreerd. Ik snap dat echt niet, als je lief en leed van oud collega's breed met elkaar deelt, daar kan toch niemand op tegen zijn.

Do 13 Jul 2017, 20:24
Meld dit bericht
Marinier Commando
Marinier Commando

Has thanked: 4066 times
Been thanked: 604 times
Reageer met citaat
DD acht iets onrechtmatig dat houdt niet in dat dat ook onrechtmatig is. Zo wordt je nooit lid van de Orde van OranjeNassau, Dick. :mrgreen: Greetz. Snuf.

Do 13 Jul 2017, 20:38
Meld dit bericht

These users thanked the author Snuf for the post: torinrust
  Rating: 14.29%
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4