Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen Het is momenteel Di 25 Sep 2018, 15:23

Reageren op dit onderwerp  [ 9 berichten ] 
 Dick Dooms ???? 
Auteur Bericht
Reageer met citaat
Bericht Dick Dooms ????
Kreeg een bericht via facebook deze wilde ik even delen, heb wel de namen puntjes gegeven want anders zal DD hen weer onderuit proberen te halen.

Bericht via FB van ........

Rinus Lydia Shermij vraagt zich steeds af of mariniers zienboeg olv Dick Dooms al die kaarten en presentjes naar Toon hebben gestuurd of dat het van Mariniers ziekenboeg Lief en leed en van jou dus af kwam! Ze wil nl wel iets terug doen en evt doneren en zich inzetten voor de goeie club vandaar dat ze mij belde. Ik heb met ............ contact gehad en die zegt dat het van jullie af kwam , maar vertrouwen is goed maar controle is beter ! vandaar dat ik jou benader met deze vraag! Het ga je goed !! Rinus

Mijn antwoord
Wij hebben wel kaarten en andere dingen gesstuurd zie link Gr Rinus. zie dit topic >> viewtopic.php?f=128&t=11352

Bericht FB
Bedankt voor de INFO Rinus, wij dachten dat het van Mariniers Ziekenboeg kwam. Lydia heeft Dick Dooms nog gebeld en die wilde er met de "eer" vandoor gaan en heeft zelfs gezegd dat het geen moeite was! en of Lydia geen lid wilde worden en geld storten en vrijwilligers werk wilde gaan doem, niets zou vergoedt worden ook geen benzinegeld enz enz enz Ik heb dit nu uitgezocht ook met behulp van ......... (een hele goede vriend van mij) en we hebben samen diverse keren samen gediend bij dezelfde Club) en nu weet ik hoe de vork in de steel zit! Dick Dooms als dienstplichtige marinier die graag op zijn borst klopt kan wat mijn idee een enkeltje slochteren krijgen en dus "aan het gas"! Wat mij betreft wil ik dus mij opgeven om in midden-Limburg e.e.a. te gaan doen om zieke collrga's te gaan bezoeken, miet als Marinier-Commando ( aangezien ik de PRECO al niet uitdiende) maar als Marinier-Parachutist! of gewoon als marinier! Na 42 jaar echte vriendschap heeft Toon mijnooit laten vallen omdat i geen Commando geworden was, hij zei we hebbben samen de opleiding gedaan en samen PARA onder het geweld van SGT Burger , SGT Kessel, en Kuppens geworden en samen 3 jaar bij de WINFCIEen in Rotterdam als instructeur bij de EVO gezeten en samen in het Militaiair schietteam gezeten! Jij bent mijn beste maayje !!!! Vandaar mijn betrokenheid ! Het ga je goed Rinus en Semper FI

Mijn antwoord
Zit nu op mijn telefoon dus hou kort als ergens op bezoek gaat en betrokkene komt in aanmerking bijvoorbeeld voor een fruitmand geef dan een seintje en wij maken geld over naar jou Gr Rinus

Bericht FB
Ik hoor nog wel van je Rinus, Het meeste wat iedereen aansprsk was dat jij op Toon zijn uitvaart Toch uit je rolstoel kwam om Toon Staand de militaire groet te geven. Daar heeft iedereen het nu nog steeds over ! Dan weet je dat !!!!

Mijn antwoord a1dh

Naschrift Rinus
Mijn naam wil niets zeggen het is de Mariniers Ziekenboeg Lief & Leed die het mogelijk maakt met hulp van de donateurs, en als ik uit naam van de MZB-LL wat verstuur zal ik nooit mijn eigen naam noemen, ik hou niet van de IK vorm wij zijn het van de Mariniers Ziekenboeg Lief & Leed.

DD wil met de eer er van doorgaan zoals het in het bericht staat, hij doet zijn best maar en Lydia is lid onder haar meisjes naam van de MZB-LL , dan is Lydia geheel ingelicht over de gang van zaken.

Za 03 Feb 2018, 10:12
Meld dit bericht
Marinier Commando
Marinier Commando

Has thanked: 5648 times
Been thanked: 714 times
National Flag: Netherlands
Reageer met citaat
Bericht Re: Dick Dooms ????
Even een correctie voordat er weer gelul over komt van de kant van DD: DD was geen dienstplichtig marinier maar beroeps. Greetz. Snuf.

Za 03 Feb 2018, 16:32
Meld dit bericht

These users thanked the author Snuf for the post: Fusil Automatique Lourd
  Rating: 14.29%
Profiel Privébericht versturen E-mail
Marinier
Marinier

Has thanked: 0 time
Been thanked: 190 times
Reageer met citaat
Snuf er worden overal fouten gemaakt, zelfs op markeursel of hoe dat genoemd werd ergens jaren zestig vorige eeuw. Als dit verhaal klopt, is dat op zijn zachtst gezegd niet erg netjes !!!!

Ma 05 Feb 2018, 20:44
Meld dit bericht

These users thanked the author Andre Groot for the post: Snuf
Reageer met citaat
Snuf schreef:
Even een correctie voordat er weer gelul over komt van de kant van DD: DD was geen dienstplichtig marinier maar beroeps. Greetz. Snuf.

Klopt Snuf hij is 1 van de kwantiteits mariniers uit de jaren eind 60, goed gekeurd werd je altijd marinier want oei men wilde niet dat de kleding werd ingeleverd bij het kledingmagazijn, dat was veelste duur. :lol:

Vr 16 Mrt 2018, 08:07
Meld dit bericht
Marinier Commando
Marinier Commando

Reageer met citaat
In die jaren werd de psychise keuring in Hollandse Rading gedaan door stagiaires. :lol: Greetz. Snuf.

Vr 16 Mrt 2018, 15:00
Meld dit bericht
Marinier
Marinier

Has thanked: 0 time
Been thanked: 446 times
Reageer met citaat
Had er ook eentje gehad...Rorschah- test ken je dat
Je zag duidelijk een Vagina in elk geval daar waar het thuis hoorde..
Maar glashard zei je een ..vleermuis... behoorlijk gestoord...!!
Afbeelding

Za 17 Mrt 2018, 01:16
Meld dit bericht

These users thanked the author john for the post (total 2): Fusil Automatique LourdSnuf
  Rating: 28.57%
Marinier Commando
Marinier Commando

Reageer met citaat
Ik had een stagiaire met zo’n decolleté dat ik bijna haar vleermuis zag. :grin: Greetz. Snuf.

Za 17 Mrt 2018, 16:09
Meld dit bericht

These users thanked the author Snuf for the post: André Jans
Beheerder
Beheerder

Has thanked: 1047 times
Been thanked: 1983 times
Reageer met citaat
:lol: Was ze de snor van dichtbij aan het bewonderen ? :mrgreen:

Za 17 Mrt 2018, 16:33
Meld dit bericht
Marinier Commando
Marinier Commando

Reageer met citaat
Die hap zuurkool had ik toen nog niet, Martien. :grin: Greetz. Snuf.

Za 17 Mrt 2018, 16:46
Meld dit bericht

These users thanked the author Snuf for the post: Fusil Automatique Lourd
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 9 berichten ]